Idealove, Eye Admire, רטיית הידרוג'ל עם תמצית פנינה שחורה וזהב, 60 יחידות, הזמנה מאייהרב – iHerb

34.63

הוסף לרשימת משאלותנוסף לרשימת המשאלותהוסר מרשימת המשאלות 0

Idealove™ Eye Admire, רטיות הידרוג'ל עם פנינה שחורהזהב מפואר & תמצית פנינהגלוקומנאן פרביוטי מזיןשוש, סובין אורז & זרעי שומשום3 סוגים של חומצה היאלורוניתתערובת לחידוש עור בהיר וגמיש
עור בריא וקורן מבפנים החוצה…Idealove™.

Idealove™ Eye Admire, רטיות הידרוג'ל עם פנינה שחורה מכילים מרכיבי אנטי אייג׳ינג אפקטיביים אשר מרווים בלחות את העור העדין סביב העיניים כדי לעזור להן להיראות זוהרות וצעירות. תערובת חידוש זו מעניקה את החליטה האולטימטיבית לעור שלך ומציגה תוצאות דרמטיות.

זהב מפואר & תמצית פנינים

זהב הם נוגדי חמצון ובעלי תכונות אנטי-דלקתיות אשר מסייעות בהרגעת העור והפחתת אדמומיות, בזמן שמגנים על העור מהנזק של רדיקלים חופשיים שעלולים לגרום לקמטים.

תמצית פנינים ידועה כטוניק היופי האולטימטיבי לגוף בידי הקיסרית היחידה בהסטוריה של סין. מכילה תערובת עשירה של מינרלים, סיליקה, חומצות אמינו וחלבון אשר דומה לקרטין, אשר יכול לסייע לעור להשיג מראה צעיר וזוהר.

גלוקומנאן פרביוטי מעשיר

גלוקומנאן הוא סוכר פרביוטי שמופק משורש קונג'אק ומקור טוב של פוליסכרידים מרווים לעור. פרה-ביוטיקה מעשירה את הפרוביוטיקה אשר מרכיבה את המיקרוביום של העור ומשחקת תפקיד חשוב בשמירה על עור מאוזן ובריא.

שוש, סובין אורז&זרעי שומשום

שוש (Dipotassium glycyrrhizate) ידוע כתמצית צמח מרגיע לעור ומכיל גלברידין, נוגד חמצון עוצמתי אשר מסייע לשפר עור אדום, רגיש ולהעשיר את גוון העור.

סובין אורז (Oryza sativa) מכיל מקור עשיר של מעל 100 תרכובות של נוגדי חמצון, כולל ויטמין E, חומצה פרולית ואוריזנול כמו גם פוליסכרידים מרווים, חומצות אומגה שומניות, ומזיני קורט כמו סידן, סלניום, זרחן, ברזל ואבץ.

זרעי שומשום (Sesamum indicum) הם מקור טבעי של לחות ותרכובות צמח מרגיעות כמו אומגה-6, ויטמין E וליגנאנים כמו ססמין, אשר מסיייע ליצירת עור בריא על ידי תמיכה באספקה הטבעית של סרמידים וליפידים לעור..

חומצה היאלורונית ידועה בשל תכונות הרוויה שלה אך גם יכולה להעניק לעור מרקם בריא, מלא ורך, לאזן את גוון העור ולשפר את מראה הקמטוטים והקמטים. נוסחה זו משתמשת ב-3 תצורות של חומצה היאלורונית עם גדלים מולקולריים משתנים המעניקים אפקטיביות מקסימלית.
חומצה היאלורונית היא בעלת גודל מולקולרי גדול סטנדרטי שפועל על פני השטח כדי לסייע בהשגת לחות.חומצה היאלורונית מוקשית פורקה אנזימטית כדי לשפר את הספיגה ופועלת מרמת פני העור ועד עומק בינוני להענקת עור חלק ורווי לחות.נתרן היאלורונאט בעל משקל מולקולרי נמוך יותר מ-HA ו-HA מוקשה, ונספג בקלות רבה ביותר בנקבוביות ובכך מסוגל לחדור עמוק יותר, מה שמסייע בהפחתת סימני ההזדקנות.

מרכיבים עיקריים
מים, גליצרין, קרגינן, גומי חרובים (ceratonia siliqua), בוטילן גליקול, גואר גאם (cyamopsis tetragonoloba), גלוקומנאן, הידרוקסיצטופנון, סידן כלורי, אלנטואין, כלורפנזין, שמן קיק מוקשה פוליאתילן גליקול-60, גומי צלולוזה, גומי שיטת סנגל (acacia senegal), אשלגן כלורי, סוכרוז, סידן לקטט, דיפוטסיום גליצריזט, דיסודיום EDTA, אתילהקסילגליצרין, נציץ (ci 77019), חומר בישום (בושם), טיטניום דו-חמצני (ci 77891), מי כבול, חומצת לימון, הידרוקסי פרופיל מתיל צלולוז, 1,2-הקסאנדיול, תחמוצות ברזל (ci 77491), קפריליל גליקול, תמצית פנינה, אשלגן סורבט, תחמוצת בדיל (ci 77861), זהב (ci 77480), תמצית זרעי סויה (glycine soja), תמצית אורז (oryza sativa), תמצית זרעי שומשום (sesamum indicum), טוקופרול, חומצה היאלורונית, חומצה היאלורונית שעברה הידרוליזה, נתרן היאלורונאט.

הצג את כל המוצרים של Idealove

עבור לקטגוריית K-Beauty מסכות ותכשירי קילוף לפנים בהזמנה אונליין

לקנות Idealove, Eye Admire, רטיית הידרוג'ל עם תמצית פנינה שחורה וזהב, 60 יחידות באייהרב iHerb

לקנות באייהרב

חפש את המוצר בחנות iHerb

בעולם

חפש את המוצר באיביי

חפש את המוצר בסטרוברינט

מִפרָט: Idealove, Eye Admire, רטיית הידרוג'ל עם תמצית פנינה שחורה וזהב, 60 יחידות, הזמנה מאייהרב – iHerb

תחום עניין K-Beauty מסכות ותכשירי קילוף לפנים
גיל מגיל 14 עד 99

חוות דעת על המוצר

0.0 מִתוֹך 5
0
0
0
0
0
כתוב חוות דעת

עדיין אין ביקורות.

רק לקוחות שנרשמו לרכוש מוצר זה עשויים להשאיר ביקורת.

Idealove, Eye Admire, רטיית הידרוג'ל עם תמצית פנינה שחורה וזהב, 60 יחידות, הזמנה מאייהרב – iHerb
Idealove, Eye Admire, רטיית הידרוג'ל עם תמצית פנינה שחורה וזהב, 60 יחידות, הזמנה מאייהרב – iHerb

34.63

SKU b3fc616411d0 קטגוריה: , , , תָג: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
הוסף לרשימת משאלותנוסף לרשימת המשאלותהוסר מרשימת המשאלות 0
Giftim
Logo