בחירת המערכת

איך לבחור גריל גז 2023 – מדריך מקיף

לשתף עם חברים

איך לבחור גריל גז ב2023

בחירת גריל יכולה להיות משימה מאתגרת, מאחר וקיימים כל כך הרבה סוגים ודגמים לבחירה. הנה מספר צעדים שיכולים לעזור לך לבחור את הגריל המתאים ביותר:

  1. סוג הגריל: ישנם שלושה סוגים ראשיים של גרילים – גז, פחמים וחשמל. כל סוג יש לו יתרונות וחסרונות. גרילי הגז מתחממים מהר וקלים לשימוש, גרילי הפחמים מעניקים טעם עשיר ואפשרות לבישול באש ישירה, וגרילי החשמל מתאימים לשימוש בפנים ואין צורך בפחמים או גז. בחר את סוג הגריל שמתאים לך ולצרכיך היומיים.

  2. גודל ונפח: יש לקחת בחשבון את גודל המרפסת, המרפסת או המקום שמוקצה לגריל בחצרך. בחר גריל בגודל המתאים למרחב הזמין ולצרכיך. ישנם גרילים גדולים שמתאימים לבישול עבור מספר אנשים, וישנם גרילים קטנים יותר שמתאימים לשימוש פרטני או לזוג.

  3. חומר הבניה: בחר גריל עם חומר בניה איכותי ועמיד, כמו נירוסטה או פלדת כרום. חומרי בניה איכותיים יספקו עמידות לגריל וישמרו על מראה יפה לאורך זמן.

  4. תכונות ואביזרים: בחר גריל שכולל תכונות נוספות כמו מד חום, מד מצב הבשר, רשתות מתכווננות, תאורה מובנית ועוד. בנוסף, קח בחשבון את האביזרים הנלווים שכוללים את הגריל, כמו כיריים צד ומדפים.

  5. תקציב: הקצה תקציב מראש לקניית הגריל. המחירים של הגרילים יכולים להשתנות בהתאם לסוג, גודל, חומרי הבניה ותכונות הנלוות. עליך למצוא את השילוב הנכון בין התכונות והמפרט הטכני למחיר שאתה מוכן לשלם.

באמצעות התבוננות מקדימה והשקפת עין רחבה, תוכל למצוא את הגריל המתאים ביותר לך ולצרכיך היומיים. זכור, כל אדם ותפיסתו האישית לגבי גרילים, ואתה צריך לבחון אילו גורמים ותכונות הכי חשובים בעיניך.

גריל גז עד 2000 ש"ח


גריל גז עד 3000 ש"ח


גריל גז עד 4000 ש"ח


גריל גז עד 5000 ש"ח


  • מוצר
  • מאפיינים
  • תמונות

Royal Gourmet CC1830SC Charcoal Grill Offset Smoker with Cover, 811 Square Inches,...

& משלוח חינם
עדכון אחרון היה ב: אפריל 19, 2024 3:37 pm
  • מוצר
  • מאפיינים
  • תמונות

American Gourmet 463773717 Char-Broil Classic 360 3-Burner Liquid Propane Gas Grill, Black

עדכון אחרון היה ב: אפריל 19, 2024 3:37 pm

איך לבחור גריל גז

להשוואת מחירים: עוד מידע במדריך הכתוב: בין אם חם ונעים או קר וגשם, ...

ארגמן עולם הגרילים - איך בוחרים גריל גז ?

ברוכים הבאים לארגמן עולם הגרילים, החנות המובילה והמקצועית בישראל! בסרטון זה נסביר לכם את חמשת הסודות לבחירת גריל גז. תהנו ותתחדשו 😉

Char-Broil Professional PRO | בדקנו גריל גז

סקירה: הכנו סטייקים ופיקניה בגריל גז של Char-Broil מסדרת Professional PRO Char-Broil Professional:

קולמן מס' 1 במבחן גרילי הגז של ערוץ 13

קולמן רבולושן, הגריל עם הטכנולוגיה הייחודית להפחתת התלקחויות, זכה במקום הראשון במבחן גרילי הגז של ערוץ 13. לפרטים נוספים על קולמן ...

טיפים לבחירת גריל גז - ערוץ האאוטדור של "סוגרים הכל לדירה"

נשמח לשמוע את מחשבותיך

      השאר תגובה

      Giftim
      Logo