הכי נמכר

מערכת רמקולים לקולנוע ביתי MONITOR AUDIO MASS 5.1 – סקירה

לשתף עם חברים

מערכת רמקולים לקולנוע ביתי 5.1 ערוצים MONITOR AUDIO MASS 5.1 – מספקת חווית צליל מרהיבה ומדהימה עבור אהבי המוזיקה, מעריצי הקולנוע והגיימרים. עם יכולת ההתקנה הפשוטה והעיצוב הקומפקטי, מערכת הרמקולים MASS מספקת חווית קולנוע ביתי מרהיבה, גורמת לחדר שלכם להרגיש כמו אולם קונצרטים או קולנוע מתקדם. המערכת מותאמת לכל המוזיקה והתוכן שאתם אוהבים, ומבטיחה טביעת רוח מושלמת בחלל המגורים שלכם.

 

מערכת רמקולים לקולנוע ביתי MONITOR AUDIO MASS 5.1 – סקירה

בנוסף לעיצוב המרהיב, מערכת הרמקולים MASS מגוונת ומתקדמת מבחינת היכולות הסאונד. היא מגוונת בתחומי התדרים, ומספקת כל הבהירות, הדרמה והרגש שתזדקקו להם. השילוב המושלם של לוויינים וסאבוופר מבטיח האזנה מדויקת לתדרי הבס העמוקים ביותר ולטרבל הפריך ביותר. בזכות הטכנולוגיה החדשנית של דרייבר MMP II והטוויטר הרך, תוכלו ליהנות מצליל איכותי ומדויק בכל התחומים הקולנועיים והמוזיקליים.

המערכת מגוונת במיוחד ומתאימה לשימוש בסטריאו או במערכת מיקס רב-ערוצית. היכולות האקוסטיות המדהימות של המערכת מובטחות בזכות שילוב הלוויינים המתקדמים והסאבוופר העוצמתי. בעזרתם, המערכת מספקת צליל עוצמתי ומדויק במיוחד, שמפשט את ההאזנה למוזיקה, סרטים ומשחקים.

מערכת רמקולים לקולנוע ביתי 5.1 ערוצים MONITOR AUDIO MASS 5.1 מציעה גם חיבורים מגוונים לשליטה ולחיבורים נוספים, מה שהופך אותה למתאימה למגוון רחב של מקורות תוכן ומכשירים. בנוסף, היא מתאימה להתקנה פשוטה וקלה, ומספקת חווית צפייה והאזנה יוצאת דופן.

 

קצת על היצרן MONITOR AUDIO

מוניטור אודיו היא יצרנית רמקולים בריטית שמעצבת מוצרים עם טכנולוגיה וגימור ייחודיים הנותנת מענה לצרכי האודיו הביתי והעסקי. מוניטור אודיו מציעה מגוון רחב ביותר של מוצרים עם איכויות גימור, צבע וטכנולוגיה הגבוהה ביותר ובמחירים אטרקטיביים ביחס לתמורה המתקבלת. הסוד להצלחת היצרן הוא בעקביות בשימור איכות המוצר הגבוהה ובהענקת צליל אודיו אותנטי לאורך כל סדרות הרמקולים השונות.

בתחום הטכנולוגיה – מדובר בחברה המפורסמת ביותר בעולם ביצירת אלמנטים מתכתיים (Dome Drivers), בעוד שרוב היצרנים האחרים משתמשים בנייר או בפלסטיק. נתון זה משפר משמעותית את איכות הסאונד ביחס לסטנדרטים הקיימים היום בשוק. בנוסף לכך, למוניטור אודיו יש טוויטר אלומיניום המצופה ומוגן על ידי שכבה קראמית המאפשרת לו להגיע לתחום תדרים גבוה ללא מאמץ ולשמר את איכות הסאונד לאורך שנים רבות. לאורך 35 שנות קיומה, החברה קיבלה שבחים רבים על תמהיל המוצרים ועל החשיבה הפילוסופית העומדת מאחוריהם.

החברה מעניקה 5 שנות אחריות על מגוון הרמקולים שלה ושנתיים אחריות על מוצרי האלקטרוניקה, המעיד על בטחון החברה במוצריה.

מערכות קולנוע יוקרתיות במבצע:


9.5 תוצאה סופית
תמורה מלאה לכסף!

המערכת מגוונת במיוחד ומתאימה לשימוש בסטריאו או במערכת מיקס רב-ערוצית. היכולות האקוסטיות המדהימות של המערכת מובטחות בזכות שילוב הלוויינים המתקדמים והסאבוופר העוצמתי.

9.5ציון מומחה
איכות הסאונד
9.5
מחיר
10
עיצוב
10
9ניקוד המשתמש
איכות הסאונד
9
מחיר
10
עיצוב
8
יתרונות
  • סאונד מעולה
  • שנה אחריות שירות ותמיכה על-ידי היבואן הרשמי
  • יחידת מיד-באס MMP II בקוטר "31/2
חסרונות
  • לא גדולה כמו מערכות "עמוד"
הוסף את הביקורת שלך  |  קרא ביקורות והערות
תגובה 1
  1. 4.5
    איכות הסאונד
    90
    מחיר
    100
    עיצוב
    80

    מסכים עם העורך, מערכת מעולה!

    מוֹעִיל(0) לא עוזר(0)כבר הצבעתם את זה

    השאר תגובה

    Giftim
    Logo