הכי נמכר

רמקולי קיר Cambridge Audio WS30 Slimline – סקירה

לשתף עם חברים

רמקולי Cambridge Audio WS30 הם רמקולים מעוצבים ואיכותיים המיועדים לתליה על הקיר. הם מגיעים בעובי של 8.7 ס"מ, ולכן הם מתאימים מאוד למקומות בהם שמירה על האסתטיקה חשובה. המתלים המצורפים לרמקולים הם נוחים לשימוש ומאפשרים תהליך תליה פשוט וקל.

 

רמקולי קיר Cambridge Audio WS30 Slimline – סקירה

הרמקולים מכילים וופר פנימי בגודל 4.5 אינץ', המספק צלילים חמים ועשירים. הטוויטר הניודומיום מתמחה בתדרים גבוהים ומספק צלילים ברורים ונקיים. עם כך, איכות הצליל מתקיימת גם במבנה דק וקומפקטי כמו זה.

הרמקולים WS30 מעניקים מראה נקי ויוקרתי לחלל המגורים עם רכיבים פנימיים ברמה גבוהה ואלמנטים טובים לתת צליל גבוהה. יתרונם הבולט הוא היכולת לתת צלילים מדויקים ומפורטים בטווח התדרים הבינוני והגבוה. הרמקולים מסוגלים להתחרות ברמקולי מדף מסורתיים ביכולות השמעה.

 

יתרונות וחסרונות של Cambridge Audio WS30 Slimline

הרמקולים WS30 מעניקים מראה נקי ויוקרתי לחלל המגורים עם רכיבים פנימיים ברמה גבוהה ואלמנטים טובים לאיכות צליל גבוהה. יתרונם הבולט הוא היכולת לתת צלילים מדויקים ומפורטים בטווח התדרים הבינוני והגבוה. הרמקולים מסוגלים להתחרות ברמקולי מדף מסורתיים ביכולות השמעה.

בנוסף, הצליל מאוזן ולא מוגזם בעוצמה, עם דיוק גבוה בתחום התדרים התיכון והגבוה. עם זאת, יש קצת קושי בהתמודדות עם תדרי התיכון ברמה של האזור התחתון של התדרים. על אף זאת, ניתן לציין שהרמקולים מסוגלים ליצור תמונת סאונד מרשימה ומרהיבה.

על פי הביקורת, החסרון המשמעותי היחיד הוא זה שהתדר הנמוך שמתמוטטות בעוצמה גבוהה. בכל זאת, בהגברה רגילה יש להם יכולת טובה לצור צליל מאוזן ומפורט.

לסיכום, רמקולי Cambridge Audio WS30 הם רמקולים מעוצבים ואיכותיים המספקים צליל גבוהה ונקי עם מראה יוקרתי. הם מציעים תמורה טובה למחירם ומתאימים למי שמחפש רמקולים לתליה על הקיר עם תצורה דקה ואסתטית. הם מתמודדים יפה עם רוב התדרים ומספקים צליל מפורט ומדויק. עם זאת, כדאי לשים לב לקצת חולשה בתדרי התיכון ברמות גבוהות.

רמקולי קיר Cambridge Audio WS30 Slimline – צבע לבן

מערכת רמקולים במבצע:


9 תוצאה סופית
איכות במחיר הגיוני

צלילים מדויקים ומפורטים בטווח התדרים הבינוני והגבוה

9ציון מומחה
איכות הסאונד
9
מחיר
10
עיצוב
9.5
9ניקוד המשתמש
איכות הסאונד
9
מחיר
10
עיצוב
8
יתרונות
  • הצליל מאוזן ולא מוגזם בעוצמה
  • מראה נקי ויוקרתי לחלל המגורים
חסרונות
  • התדר הנמוך שמתמוטטות בעוצמה גבוהה
הוסף את הביקורת שלך  |  קרא ביקורות והערות
נשמח לשמוע את מחשבותיך

      השאר תגובה

      Giftim
      Logo